November 23, 2024

Floresti/ Ce ne mai declara primarul care nu a fost niciun minut viceprimar

Cam o data la doua saptamani, cel care a castigat “localele” din 27 septembrie 2020, si detine o majoritate confortabila in Consiliul Local Floresti (10 consilieri PNL si 2 UDMR), are programate cateva interventii audio sau video in media clujeana. 

Astazi, la ZIUA Live, edilul Florestiului s-a prezentat cu mima individului care a “descalecat” in Floresti cu o zi inaintea alegerilor, pe 26 septembrie, din postura de “salvatore de la patria”, un fel de Totto Schilachi ’90.

Ce a declarat astazi, 6 iulie, alesul Florestiului:

Avem acel drum de sud, care arată atât de rău. Nu este direcția de dezvoltare pe care ne-o dorim. Este un drum făcut electoral. Putem să constatăm cu toții, pentru că acolo nu am intervenit deloc. Este un drum făcut în fosta legislatură. Noi nu am intervenit, dar va trebui să o facem, pentru că a fost tratat cu superficialitate și vedem cum arată lucrurile făcute superficial.

Ceea ce noi facem, facem temeinic, planificăm. Totul face parte dintr-un plan. Pas cu pas trebuie să ajungem acolo unde ne dorim. Trebuie să punem lucrurile într-o altă logică, în ceea ce înseamnă dezvoltarea, chiar dacă acum vorbim numai despre dezvoltarea infrastructurii. Nu pot fi tratate așa lucrurile, ca pe centura de sud, și să ai pretenția că avem o dezvoltare durabilă și sustenabilă. Vom rezolva o problemă pe care o vedem și am moștenit-o. Îmi pare rău că banii floreștenilor au mers în acea zonă și că s-au folosit enzime și asfalt pus prost

Este o problemă pe care o vom rezolva pas cu pas. Necesită unele studii. Sunt niște lucruri mult mai greu de rezolvat, decât apar la prima vedere. Chiar regret disconfortul creat floreștenilor.

Avem o lucrare pe strada Răzoare, în zona Metro, unde de asemenea intubăm canalul existent, care era descoperit, pentru a lărgi carosabilul, pentru a rezulta parcări, pentru a rezulta un trotuar pe acea parte, unde tratăm accesele în fiecare curte. În partea dinspre Metro, vom avea trotuar plus pistă de bicicletă pe ambele sensuri, tocmai pentru a favoriza și în acea zonă folosirea și altor mijloace de transport, în afara mașinilor.

Pe Valea Gârbului, am reușit până într-un punct atât cât am avut proprietatea să facem un trotuar. Sigur, el va continua până aproape de Epinvest, pentru a face legătura cu trotuarul de pe drumul național, tocmai pentru realizarea sau facilitarea deplasării și pe jos și cu alte mijloace, în afara mașinilor personale. 

Urmează tratarea pe Calea Gîrbăului – strada Răzoare, unde vom introduce, după terminarea lucrărilor vom reuși să introducem și o linie de transport în comun.”

Primarul a abordat si subiectul “locurilor de parcare”… din crese si gradinite!

Suntem primii care gândim lucrurile în așa fel încât să mărim numărul de locuri la creșă, să oferim spații de educație. Dacă de acum 10 – 15 ani ar fi o preocupare a administrațiilor, azi nu discutam de problema asta. Îmi pare rău că există acest disconfort. Sunt și eu tătic și știu ce înseamnă efortul depus pentru a oferi copilului cele mai bune condiții. Pot să asigur pe toată lumea că este o problemă pe care o rezolvăm pas cu pas. Dacă acum 10 – 15 ani cineva avea preocuparea aceasta, acum nu ar mai fi fost o problemă.

Am realizat 150 de locuri de parcare în plus (n.red. asta da exprimare!). Anul viitor vom mai da în folosință încă 500 și nu ne vom opri până când nu vom asigura necesarul pentru toate cererile de locuri în grădiniță.

Așa cum Cluj-Napoca resimte presiune pe creșe, așa o resimțim și noi. Desigur, la un alt nivel. Sunt localității învecnate cu noi care au nevoie să își ducă copii la creșe și își fac buletin în Florești, pentru a beneficia de acest serviciu. Acolo unde zonele sunt în continuă dezvoltare apar tineri și copii, dar și presiunea pe sistemul de educație. Noi, am adus deja încă 150 de locuri și încă 500, dar nu ne oprim aici până când nu va fi asigurat tot necesarul de locuri”, a declarat primarul.