November 24, 2024

Ideile lui E.Boc privind accesul in autobuzele CTP ii transforma pe soferi (si) in plasatori si gardieni!

Primarul Cluj-Napoca, Emil Boc, cu “aere de sef” si peste Zona Metropolitana Cluj, a anuntat conditiile de acces in mijloacele de transport CTP, dupa incheierea Starii de Urgenta si, cel mai probabil, instituirea Starii de Alerta.

Emil Boc ne spune:

  • Toți calatorii vor purta masti (n.red. Nu a decis-o el, insa e bine!)
  • Se vor marca locurile in autobuz cu pastrarea distantei menționate de lege 1,5… un metru cel putin (n.red. Excelenta masura, insa nici aceasta nu-i apartine) 
  • Vom face recomandarea pentru toti cei care sunt in municipiul Cluj-Napoca sa utilizeze dimineata pana la ora 8.30 transportul in comun, doar pentru cei care merg la munca sau cei care au urgente medicale speciale. Restul sa utilizeze transportul in comun dupa ora 8.30, tocmai pentru a respecta distantarea sociala in autobuz, iar cei care sunt activi și merg la munca sa poată ajunge la timp (n.red. Exprimare alambicata, nu vi se pare? Ii apartine!)
  • Accesul se va face numai pe langa sofer, care va verifica totul!

Eh, de aici incep problemele, de la accesul pe la sofer.

In opinia lui Emil Boc, in acest caz sef si peste CTP in locul lui Liviu Neag, directorul de facto, soferul va fi obligat sa numere pasagerii si sa verifice daca acestia pastreaza “distanta legala”. Apoi, cu multa rabadare, pentru ca vor fi si cazuri de nerespectare al “zidului” si acces, se va angaja in trafic. Dupa cateva minute bune!

Cateva concluzii:

  • Soferii vor face cu capul dupa o zi de munca
  • Orarul de transport nu va putea fi respectat, in special in Zona Metropolitana!!!
  • Accesul in mijloacele CTP aduce a FANY. Pentru ca tot pe la sofer se urcau florestenii, unde isi achitau contracostul calatoriei, spre exemplu!
  • Nu ar fi fost mai logic sa se urce pe la mijloc. Asa, daca mergi in fata sau in spate, treci pe langa maxim jumatate dintre pasageri.
  • In orele de varf, din lipsa de spatiu, multi calatori nu vor mai fi lasati sa urce in mijloacele de transport. O.K. Intelegem, dar cum s-a gandit “seful sefilor” sa-i transporte pe acestia. Nu a spus nimic de suplimentarea numarului de autobuze. Anticipam certuri in statii!
  • “Boacterii”, controlorii, de ce nu pot prelua noile atributii date soferilor(?), iar intre statii sa-si faca meseria. Daca nu sunt destui, angajati!
  • Sa nu fim intelesi gresit, insa credeti ca o simpla recomandare ajunge pentru a le stopa pensionarilor placerea/obiceiul de se da cu autobuzele de dimineata si pana seara? Mai vine si vara!